PRESENTATIE EN VERKOOP

OVERZICHTELIJKE EN AANTREKKELIJKE PRESENTATIE KAN VERKOOP STIMULEREN

Om de eindconsument wegwijs te maken in het ruime gamma aan schoonmaakproducten en -toebehoren, heeft zowel de fabrikant als de retailer een belangrijke rol te spelen. Er moet goed worden nagedacht over de verpakking van de producten, maar zeker ook over de presentatie van die producten in de winkel. Het is de bedoeling dat de consument snel het product vindt waar hij naar op zoek is, en misschien zelfs overtuigd wordt om producten te kopen waar hij oorspronkelijk niet voor kwam. We zetten enkele zaken op een rij waar de fabrikant en retailer rekening mee kunnen houden bij het presenteren van de schoonmaakproducten.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Dobbit 

Dobbit maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.